Locatie Bruggertstraat

Een overzicht van wat onze leerlingen zo al hebben gedaan:

• Boodschappen gebracht naar de Voedselbank.
  • Taarten en muffins gebakken, kerstpakketten en kerstkaarten gemaakt voor verzorgingstehuizen. O.a. voor de bewoners van Livio Cromhof.
  • Boodschappen voor oude en zieke mensen gedaan.
  • 12 euro gedoneerd aan een school in Afrika.
  • Cup cakes verkocht en de opbrengst van 222 euro gedoneerd voor het KWF!
  • 30 euro voor KIKA.
  • 130 euro voor het Armoedefonds.
  • Oma’s en opa’s bezocht en daar een kerstkaartjes en cadeautjes bezorgd.
  • Kerstkaartjes bij onbekende mensen langsgebracht.
  • Flessen ingezameld voor diverse goede doelen.
  • Stichting Jarige Job heeft cadeaus kunnen kopen ter waarde van 68 euro.
  • De KNFG, voor blindgeleide honden, hebben doppen gekregen ter waarde van ca. 30 euro.
  • Voor Stichting Vluchtelingenwerk Nederland 20 euro.
  • Het Leger Des Heils heeft 35 euro ontvangen.
  • Hospice Enschede heeft voor €22 kerstcadeautjes kunnen kopen voor hun cliënten (opgehaald via een sponsorloop).
  • Spelletjes gedoneerd aan voetbalclub Rigtersbleek, waar jongeren met een rugzakje bijeenkomen via een Ontmoetingscluster. Er zijn vijf spellen gedoneerd ter waarde van 50 euro.
  • Leerlingen hebben de familie uit Enschede, die mee heeft gedaan aan Steenrijk – Straatarm geïnterviewd en daar ook een kerstpakket afgeleverd.
  • Een spelletjesmiddag georganiseerd bij iemand die Parkinson heeft (De opa van één van onze leerlingen).
  • Leerlingen hebben geholpen in de keuken bij Resto Van Harte.
  • Koekjes gebakken en verkocht en zo 96 euro opgehaald voor Pink Ribbon (interview was met een moeder die borstkanker heeft).
  • 35 euro opgehaald voor de stichting Gichon (mevrouw Petzinger is hierbij betrokken). Organisatie zorgt voor cadeaus voor minder bedeelde mensen in Wit-Rusland.

Dit is slechts een greep uit wat er allemaal is gedaan.
Onze leerlingen hebben op deze manier velen in Enschede een klein beetje gelukkiger gemaakt.
Dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan dit mooie en waardevolle project.
In het bijzonder natuurlijk dank aan onze leerlingen.

Trots op deze kanjers!

Meneer Ak