Locatie Bruggertstraat

Taart, cadeautjes, trakteren en als kind kijk je er al weken van te voren naar uit; je verjaardag! Een dag waarop gevierd wordt dat je er bent! Helaas geldt voor de tienduizenden kinderen die opgroeien in armoede, dat er geen feestje gevierd kan worden. Het geld is er simpelweg niet om een taart of cadeautjes voor hen te kopen.

Daarom hebben afgelopen week vier 5 VWO leerlingen; Nynke Bats, Nina Jansen en Meinke van Oenen een actie opgezet: De week van Jarige Job. Voor deze actie konden leraren en leerlingen van locatie Bruggertstraat vanaf maandag 17 mei de hele week spullen doneren. En dat is massaal gedaan!

jarige-job-3.jpg

De spullen zijn uiteindelijk gedoneerd aan Mendy Versteeg van de Stichting Verjaardagsbox Losser. Deze stichting maakt Verjaardagsboxen voor kinderen die opgroeien in armoede. In deze boxen zitten dan cadeautjes en traktaties, zodat zij er ook een leuke dag van kunnen maken!

rsz_jarige_job_1.jpg
Jullie hebben heel veel kinderen met deze donaties ontzettend blij gemaakt.
Namens de Verjaardagsbox Losser ontzettend bedankt!

Hieronder is nog een filmpje te bekijken met de opbrengst en een bericht van Mendy Versteeg: https://www.youtube.com/watch?v=9svecWClN08